När tiden rinner ut...


Idag är det verkligen underbart väder! Sitter just nu på balkongen bara för att kunna njuta av solen Det är dagar som denna som man bara vill åka och lägga sig på en strand nån stans och bara njuta! Så synd att man måste sitta och plugga...

Börjar känna att tiden går fort nu. Var inte länge sen det var vinter och kalt. Nu är vi snart inne i maj. Vilket innebär att det snart bara är en ynka månad kvar tills jag ska lämna mitt studieliv och flytta hem igen. Jag ser fram imot det, men samtidigt känner jag en djup saknad. Vill inte lämna allt det här bakom mig riktigt än. Men har jag nåt val?

Får försöka ta tillvara på dessa sista dagar och göra det bästa av det. Blir förhoppningsvis ett antal oförglömliga dagar!

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ska vi se till att det blir=)

2009-04-27 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0