har inte långt kvar nu


På något sätt har jag flera gånger under dagen fått för mig att det är fredag idag. Dagarna går ju lagom fort utan att jag mentalt hoppar över en. Men på nåt sätt så vann jag ju en extradag nu, eftersom det faktiskt inte är fredag idag.

Imorgon, då det är fredag på riktigt, är det en vecka kvar till jag påbörjar min ledighet.

Eller arbetslöshet som vissa nog skulle kalla det.

Ska bli skönt. Hinna ifatt lite av alla projekt som jag har påbörjat. Umgås med när o kära. Ha kul och leva livet. Förbereda mig och längta.

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Då blir det trollis?

2009-08-21 @ 10:46:32
Postat av: Linda

Ja, då blir det trollis :P

2009-08-23 @ 02:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0