Blev visst en jäktig vecka detta..


Idag har jag haft säljträning. Spännande, men lagom skumt att se sig själv "in action". Fan va skum jag ser ut... och låter! Snacka om att bli nerknuffad från sina höga hästar!

Men det var kul. Även om det gick åt h*****e. Glömde helt bort vad jag skulle prata om och det blev aldeles för många "ääääähhhh" och aldeles för många tysta pausar mellan orden. Nicht gut. Men lärorikt var det, så nu kära vänner så ska vi låna en av skolans kameror och öva på varandra! Sen kommer vi vara proffsmäklare på nolltid! *hehe*

Idag har jag även gjort upptäkten att denna vecka blir hektiskt. Även kommande veckor lär bli hektiska visserligen, men jag tar nog helst en i taget.

Imorgon är det obligatorisk föreläsning kl 8.15 - 12.00. Efter det behövs det skrivas arbeten. I detta ingår det att besöka en bank och en färgaffär. Banken kan nog ta en timme eller två, färgaffären tar förhoppningsvis bara en timme (tidsoptimist). Sen behöver jag inhandla lite material till ett av arbetena. Detta ska jag hinna med innan kl 17.00 då jag tydligen är tvungen att närvara på kårens fullmäktige möte. Jag har verkligen inte tid att gå, och fick reda på detta i förrgår. Inte snällt. Men jag håller på att kolla upp om jag slipper, det finns nämligen ingen i mitt utskott som kan gå (vi är ju bara tre stycken dessutom). Slipper jag fum-mötet så blir det nog gymmet en snabbis. Behöver verkligen träna, pluss att Sara blir nog glad om jag åker dit så hon kan få sina skor. Resten av kvällen kommer få tillbringas med att skriva arbeten.

Sen kommer vi till torsdagen. Då är det obligatorisk föreläsning mellan kl 8.15 - 17.00 Och klockan 17.00 blir jag schizofren eftersom en av mig ska vara på studentredaktionens möte och den andra ska vara på ett möte för dansarna till herrmiddagen. Största problemet är att jag ansvarar för båda mötena... Ja, klantigt. Dubbelbokning. Fast dansen är inte mitt fel. Vi har bestämt att vi ska öva varje tordag, sen råkade ju det andra mötet redan vara inbokat sedan tidigare.

Och nu är det fredag. Min sista jobbdag. Jobbar mellan kl 8.00- cirkus 12.00. Därefter blir det att packa in sig i bilen och åka hem till öst. Väl där hoppas jag på ett givande "studiebesök", och vid 18-tiden blir det kallas för mig och syster.

Lördag är det kallas igen för mig och syster, denna gång med andra halvan av släkten. Här hoppas jag ju på en viss sovmorgon. Det tar ju trotts allt släkten två timmar att åka hemmifrån sig till pappsen. Framåt kvällen, ca 16.30 ska vi på "förfest" inför kvällens 30-årsfest. Jag hoppas ju iaf att det innebär nåt förfestande... vi skulle iaf göra upp om precenten.

Och sista dagen på denna vecka kommer jag tillbringa med ena arbetet, en lunch med pappa eller mamma (beroende på vem som bjuder). Sen blir det bilen hem igen och väl hemma måste jag göra klart problemställningen inför måndagens redovisning av denna. Och jag har verkligen noll koll på vad själva poängen är med min problemställning! Den är jäkligt skum.

Ja, så ser min vecka ut, för den som årkat läsa såhär långt *hehe*

Nu ska jag ungås lite med min sambo innan resten av veckan hinner ikapp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0