Helt otroligt!


Jag är chockad! Mirakel kan ske! Ett under har skett!!

Killar och att vika tvätt har ju aldrig riktigt hört ihop. Och Arvid är ju inget undantag. Har många gånger tjatat på honom om att vika handukarna fint och snyggt, inte bara för att det ser bra ut utan också för att det får bättre plats.

Och gissa vad som har hänt!

Karln ställer sig och viker tvätt, och undrar "hur va det du menade att jag ska göra" (vilket jag självklart förklarat och visat ett flertal gånger tidigare). Han börjar vika och inser att "nä, inte så här va?". Han försöker nått annat, men undrar "hur menar du att jag ska göra egentligen". Får förklara lite pedagogist att vik si och så.

Och han viker, och se så fint det blir!!!



Och nu viker han utan instruktioner, han är fullärd! Min lycka är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0