Nerbäddad


Eftersom jag är så himla "sjuk" så har jag bäddat ner mig i soffan för att slappa lite. Tänkte ju se om man kan bli lite uppassad! *hehe*

Kom o tänka på att av alla de tentor jag har skrivit för min "kära" lärare så kan jag inte komma på en enda som jag inte har ifrågasatt rättningen av. Och eftersom jag varje gång har fått rätt så måste det ju säga en hel del om min lärares rättningsmetoder!

Förut idag så frågade jag om förrförra kursen och vet inte vad han yrade om! Nånting om att jag skulle se betyget i förra kursen som en kompesation för den förrförra?! Ehh... Han kan ju inte sätta ett betyg i en kurs för att jag skulle haft ett bättre betyg i en annan! Men han är ju lite speciell. Han skulle iaf kika på den förrförra tentan så vi får ju se vad det leder till. Med tanke på tidigare erfarenheter så lär det dröja innan han behagar kontrollera den. Sist tog det bara ett halvår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0