Sälja sig själv...


Ah! En ledig eftermiddag!

Ja, ledig o ledig.... ska kanske plugga lite (om man är smart). Fast just nu sitter jag med datorn i knät o käkar dipp o gurka! *mmm*

Egenligen ska jag skriva ihop ett personligt brev. Men jag inväntar insperation.

Ett personligt brev är så svårt att skriva. Det måste ju verkligen sälja in en. Och hur beskriver man sig själ i ord så att det stämmer överens med hur andra uppfattar en? Ja, det är då inte lätt.

Annars är det ju inte så svårt att motivera varför just jag ska få det jobbet. Jag är ju helt enkelt bäst! Ingen kan göra det jobbet bättre än mig! Jag kommer arbeta ihop en snuskigt stor förmögenhet på fem år, så bra är jag! Typ.

Tror ni det går att skriva så till arbetsgivaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0