Utmanad


Anna Lena har utmanat mig av nån konstig anledning... Normalt brukar jag ignorera sånna utmaningar, men varför inte. Nån gång ska vara den första:

Regler för utmaningen:
→ Gå in i mappen "mina bilder"
→ Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen (Här fuskar jag lite. Det finns ingen sjätte mapp direkt under mina bilder, så tog den första, sen den sjätte mappen och den sjätte bilden)
→ Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
→ Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.



Blev en bild på mig och lilla Wilam för ungefär ett år sedan.

Nu ska jag bara utmana sex pers... det får väll bli syskonen iaf...  och så Arvid förståss! Sen känner jag faktiskt inte så många fler som bloggar. Så jag nöjer mig med att utmana dessa tre, måste ju tänja lite på reglerna nu när jag för en gång skull antar en utmaning.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så söt hon är min lilla skatt, Wilma alltså ;)

2009-02-10 @ 18:30:03
URL: http://tessanrudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0