God morgon!


Har faktiskt varit uppe sen kl 06.30! Rekord för att vara mig! Va riktigt länge sedan jag faktiskt gick upp så tidigt.

Men idag hade jag inget val. Var tvungen att köra sambon till jobbet så jag kan ta bilen och åka hem till öst senare idag.

Trotts mitt tidiga uppstigande, så körde jag på lågenergi tills för en halvtimme sedan då jag tvingade mig själv att sätta fart. Ska iväg till studievägledaren och spana på vad jag har för möjligheter. Funderar på en kandidatexamen inom något ämne, återstår att se vilket... ekonomi eller juridik. Eller något som har med fastigheter att göra, om det går. Vi får väll se.

Ok, nu ska jag dra!
Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0