Ingen gör som jag vill...


Är totalt nerröstad! Ingen som vill gå på bio med mig! Inte ens Arvid! Jäkla karl....

Nä, "alla" vill bowla... Sen när blev bowling den ultimata umgängessporten? Det är ju inte ens kul! Fast "alla" andra verkar tycka det är så himla roligt... Förstår inte skrattfaktorn i det hela... Det bästa som kan hända är att nån är lite rund om foten o ramlar (vilket ju iof är riktigt roligt). Men alkoholintaget är än så länge rätt lågt så den möjligheten till underhållning är inte garanterad.

Men "alla" vill så gärna att jag förljer med. Självklart! Vem ska annars förlora?! *butter, butter*



Så nu ska jag bowla ikväll. Fatta vilken träningsvärk jag kommer ha i armen imorgon! Att jag låter mig övertalas... Men de lovade att de skulle ramla åt mig så... Och att jag får vara med i laget "the losers".


Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är rätt kul och bowla med mig då jag lyckats vid två tillfällen kasta klotet bakot i min iver att få fart på den. Då kan det bli ett och annat gott skratt ;)

2009-01-31 @ 14:17:28
URL: http://tessanrudin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, det blev ju rätt bra ändå =)

2009-02-01 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0