Mönsterkonstruktion


Har precis anmält mig till en kurs i mönsterkonstruktion!

Kostar några slantar, men det kan det ju vara värt. Så kanske jag kan börja använda nåt av allt jag syr... *hehe*

Hittade även en hel hög med andra intressanta kurser. Vad sägs som silversmede, blomsterbindning, eller varför inte nåt språk som arabiska eller finska?

Fanns även en kurs i säljteknik, vilket skulle vara perfekt för mitt examensarbete. Men vill ju inte gärna betala allt för mycket för det... ska se om det finns några bra böcker de kan rekomendera, eller om det finns nån som skulle villja hjälpa till med lite kunskap.

Nu vankas det en fika med Anna Lena och bihang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0