Phju!


I sommras läste jag en datakurs på distans, mest för att ha nåt att göra (och för att få in en liten slant i plånboken). Men jag gjorde inte klart kursen i somras... tiden räckte helt enkelt inte till.

Så nu har jag två labbar kvar innan kursen är avklarad. Och för ett tag sen damp det ner en kåravi i brevlådan! Ups... måste jag alltså betala kåravgift för vårterminen bara för att jag inte avslutat kursen än?

Fick brått med att försöka avsluta kursen så länge höstterminen varade, vilket är denna vecka ut. Ja, jag är lite snål. Igår kännde jag att jag hinner nog inte göra klart kursen i tid. Så för att vara på den säkra sidan så skickade jag ett mail och frågade om jag verkligen behövde betala en till kåravgift för min sommarkurs.

Och nu har jag fått svar! Inte behöver jag betala! De hade gjort fel!! Hehe! Nu kan jag andas ut och ta det lungt i helgen och slippa stressa runt och försöka hinna med denna kurs också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0