Sup och svälj, trevlig helg


Ikväll blir det party!!

Jag är klar och redo att gå, men självklart så är karln i huset ännu inte färdig! Förstår inte varför alla killar påstår att vi tjejer tar så lång tid på oss. Händer ju faktiskt då och då att det är jag som får stå och vänta. *hehe*

Just nu springer han runt i kallingarna o försöker få på sig en tröja... vi kommer nog bli sena. Och det trots att jag var klar en timme innan vi skulle iväg!

Dessutom kör han på nån form av backslick a la mittbena... mindre sexigt om jag säger så....

Ja, visst är de härliga de små pojkarna.






Kommentarer
Postat av: petra

låter som en fin frisyr x) haha puss

2009-01-25 @ 21:32:29
URL: http://peetrarudin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0