This day


Dagen har spenderats i skolan. Först föreläsning, sen lunch. Därefter satt jag och Anna Lena med arbetet i fastighetsförvaltningen. Fanns inte mycket att göra på det än, men vi la upp alla rubriker och underrubriker. Därefter tog vi en liten paus från skolan och gick och fikade. Han även med lite klädprovning på Oden inan det blev dags att dra iväg till skolan igen för möte.

Väl hemma gjrode jag hasselbackspotatis och hemmagjord bearnaisesås! *mmm*  Smarrigt värre... Dock lite brist på protein, men har lite ont om kött i frysen.

Resten av kvällen har jag slappat. Kollade på dokumentären om flickan med två ansikten och läst ut "Den hemliga kocken".

Just nu går Independence day på tv. Vet inte om jag ska se klart filmen eller sova. *hum* 

Kommentarer
Postat av: AL

Den där dokumentären va läskig!

2009-01-21 @ 09:46:16
URL: http://alen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0