Varför redbul inte ska användas vid tentaplugg:


Idag har varit en häktisk dag. Inte mig nåt imot, men böjar bli trött nu.

Dagen börjar med allt för lite sömn. När kl var 03.36 bestämde jag mig för att nu måste jag somna. Då hade jag ändå legat i sängen i nästan tre timmar efter att ha gett upp tentaplugget. Försökte verkligen slapna av och tänka på ingenting. Det gick hyffsat bra, ända tills min sambo nockar mig med sin armbåge!

Lyckades slumra till, men vaknade vid 05.30 igen och va pigg! Helt otroligt! försökte verkligen sova, och slumrade en liten stund tills sambon väkte mig kl 06.30. Tanken var att jag skulle gått upp då och kört en sista panikpluggning innan tentan. Men jag somnade! Vaknade tur nog 07.30, stendöd, och fick dra mig upp ur sängen.

Blev en väldig kort och extrem panikpluggning... Tentan började kl 8.30, jag var därifrån kl 10.30. Men får nog en 4 om jag har tur. Läraren hade också tur. Att jag kunde svara på frågorna. Annars hade jag blivit ännu mer taggad att lyckas i mitt nya projekt (se här), det är nämligen han som är projektet. Han hade visserligen frågor som vi inte har gått igenom nåt om i denna kurs, men jag är ju smart så jag listade ut det! HA!

Efter tentan bar det iväg till jobbet. Massa ekonomipapper att fixa. Drog hem vid 17 och vad möter mig i dörren! Jo dessa:



Helt underbara! Sambon får gärna nocka mig hur mycket han vill i fortsättningen!

Resten av dagen har bestått i småprojekt som har behövts ordnas upp. Tex har jag fixat klart ett arbete som måste lämnas in imorgon, mailat lite personer om diverse saker o.s.v.  Har en hel lista som behöver bockas av innom den närmsta veckan.

Phju! Tur att man är ung och uthållig... typ...

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0