Kanske på måndag...


55.

Så många dagar har passerat sedan jag flyttade hem. Så många dagar som flygit förbi. Var tog tiden vägen?

Idag gick tredje flyttlaset och jag har nu landat hemma hos pappa. Min tanke är nog att låta ägodelarna bo kvar här medans jag själv slaggar var än jag önskar, vilket närmare bestämt troligen blir på min tältsäng hemma hos syster.

Trots den tid som gått så ser livet lika rörigt ut som när jag först återvände hem till öst. Ingen klarhet över framtiden är ännu att skåda. Men jag hoppas att det inte dröjer länge nu. Nästa vecka hoppas jag att den närmsta framtiden har ljusnat. Har ju mina planer, måste bara vara säker på att jag kan börja sätta planerna i verket.



Härlig kvällspromenad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0