Någonsin hört talas om endagarsförkylning?


Ligger utsträckt på en överdimensionerad luftmadrass på mammas vardagsrumsgolv. Ska snart sova för imorgon är det tjejvättern. Då är tanken att jag ska sätta mig på cykeln och trampa runt 10 mil. Det finns bara ett litet, litet problem.

Jag vaknade idag med tilltäpt näsa, ömhet i hela kroppen och min hals värker till och från.

Ja, ett litet problem...

Det sägs ju att det inte är så bra med fysisk aktivitet när man är förkyld. Jag har kurerat mig hela dagen, för imorgon måste jag vara frisk! Det är ju värt ett försök och jag är inställd på att jag ska cykla imorgon. Har varit och hämtat ut nummerlappen, köpt energipulver och har med mig cyklen hem till mamma. För om det går så ska jag starta!

Det återstår bara att se hur jag mår imorgon...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0