På återseende


Midsommarhelgen är nu över. Den spenderades i mitt kära Trollhättan, tillsammans med mina nära och kära. Det blev mycket god mat varvat med diverse alkoholhaltiga drycker, skratt och musik. Det blev några härliga och oförglömliga dagar.

Nu har den nya veckan börjat. Om så bara med en helvtimme. Jag är tillbaks i Linköping och inser att det är lång tid kvar innan jag återvänder igen. Många veckor kommer hinna förfluta innan jag återser alla kära vänner. Men i mitt bakhuvud gör en liten röst mig påmind om allt som ska hinnas med innan dess och jag inser att dessa veckor kommer gå väldigt fort. Snart är jag där igen.

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

3,5 vecka kvar =)

2009-06-22 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0