Första dagen på veckan...


Är lite dålig på att blogga nu för tiden. Jag har helt enkelt inte tid. Just nu är jag nyligen hemkommen från min mönsterkonstruktionskurs som började idag. Eller nyligen hemkommen.. jag har hunnit dricka en kopp te och käkat några slevar pizzasallad, men ganska nyligen hemkommen. Arvid "sitter" här bredvid mig i soffan och håller mig sällskap, han kollar på hocky, vilket innebär att han studsar upp o ner i soffan till och från... rätt irriternade.

Idag har jag skrivit på arbetet som skulle ha varit inne i fredags... ja, jag vet, illa illa. Sen var jag iväg och shopade i ca 1½ timme. Försökte febrilt hitta en kavaj att ha till min kommande intervju, men det lyckades inte. Över lag var det ont om kavajer. Och när jag väl hittade nån så passade den självklart inte. Så tur då att jag ska gå min mönsterkonstruktionskurs så kan jag göra en kavaj som är uppsydd efter mig själv!

Fick även kläder från H&M idag, vilket var bra, för nu har jag 4 nya skjortor/blusar och nån av dom ska väll gå att ha på intervjun. Däremot så var en av blusarna fel. Den påminner visserligen om den jag beställde, men kragen är helt fel, och jag kan verkligen inte hitta den modell jag fick på nätet, så frågan är vad de har pysslat med när de packade ihop grejerna till mig... Orkar dock inte hålla på o fixa med o skicka tillbaks o klaga, så blusen får stanna.

Nu får gärna hockyn ta slut så jag kan få slappa lite framför tv:n innan jag ska sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0