Ny dag!


God morgon! Sitter här med min frukost och ska snart springa bort till skolan. Idag ska vi få lyssna på skatteverket... får se om de har nåt intressant att berätta.

Se om tentaresultatet från Markåtkomsten kommer idag också. Den borde göra det, men är lite osäkert om de har hunnit rätta den. Får hoppas att jag har klarat mig! Skulle va så skönt att verkligen ha den avklarad!

För övrigt ska jag beta av alla skoluppgifter idag. Ska väll göra klart så mycket jag hinner helt enkelt. Ingen idé att vara tidsoprimist idag. Hinner ju inte göra klart allt endå *hehe*

Idag är det även Arvids sista dag på jobbet. Så ska ta och muntra upp honom på nåt sätt när han kommer hem. Vet inte hur, men det går nåt att komma på nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0