Plugg som söndagsnöje...


Nu har min sambo åkt iväg för sin kommande intervju imorgon, så nu sitter jag helt ensam här hemma. Men är ju egentligen bra eftersom jag måste skriva klart arbetena.

Imrogon ska jag redovisa min problemställning, vilket inte blir så himla svårt eftersom problemställningen är så pass lätt. Sammanfattat skulle man kunna skriva 4-5 meningar som svar... inget vidare svårt alltså.

På tisdag eftermiddag ska jag redovisa förvaltningsarbetet ihop med min grupp. Där får vi ju se hur det går. De andra två har ju varit duktiga o verkar ha kommit en bit på vägen, jag har fortfarande knappt börjat känns det som.

Och på onsdag ska sista arbetet redovisas. Detta arbete består av 12 delar så vi kommer bli uppdelade i grupper och varje grupp kommer få redovisa en del. Så det gäller ju att vara klar med den delen så man hinner snacka ihop sig innan redovisningen. Tyvärr är jag egentligen inte helt klar med någon del. Allt är snarare halvklart eller knappt påbörjat. Men skam den som ger sig. Så svåra är inte varje del så det ska nog gå vägen. Två av delarna är typ bara att skriva rent anteckningarna från två föreläsningar. Och två andra delar är något liknande bara att man ska ha med lite egna reflektioner också. Inget svårt där inte, bara flumma lite. Sen är det tyvärr en del där man ska recensera en bok och sätta in den i dagens marknadsläge, vilket jag är tveksam till om jag hinner. Boken är iaf tur nog rätt tun.

Men istället för att beklaga mig här över allt jag ska hinna klart med så är det nog bättre att jag sätter fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0