Solig start på veckan!


Första dagen på nya veckan! Solen skiner och vädret känns bara för underbart!

Jag ska snart gå iväg till skolan och sälja biljetter till herrmiddagen. Jag hoppas verkligen de små pojkarna ser till att köpa sig en biljett, annars kommer de ju missa årets höjdpunkt!

Sen ska jag sitta med examensarbetet och göra klart projektplaneringen så att vi kan lämna in den och få en handledare och examinator. Ska bli kul att komma igång med det! Blir spännande o se vad man kan få för resultat!

Ikväll så ska jag öva dans och så är det även möte för herrmiddaserverarna, men det kommer jag inte hinna med helt för jag har min mönsterkonstruktionskurs. Så idag ska jag se till att få klart mönstret till klänningen jag ska ha på mig på herrmiddagen så vi kan börja sy snart.

Nu ska jag bege mig ut i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0