Lite flummig bara...


Idag har jag hunnit med en hel del nyttigheter. Gjort skolarbeten och gått på möten.

Blev dock ingen dansträning idag. Orkade dels inte släpa med mig datorn  och dels var jag inte ett dugg sugen på att börja öva in korigrafin... Sen hade vi ju ingen sal att öva i heller.

Jag förstår verkligen inte det här tjatet om att det är bra o han några i reserv ifall nån blir sjuk!? Man kan ju inte utgå ifrån att hälften blir sjuka! Man kan ju inte utgå själv ifrån att man blir sjuk! Eller är det bara jag som tänkter så? Finns ju en del hypokondriker... de räknar väll med en hel del sjukdomsfall... *suck* Ja, ja.. nog ältat. Uttråkande är det iaf.

Hur lång tid tar det mån tro att stretcha ut sig så man kan gå ner i split o spagat? Skulle va så jäkla snyggt om man kunde sträcka upp ena benet rakt upp i luften...


Jag om några veckor kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0