Vaken...


Har nyss gått upp. Känner mig rätt pigg trots att huvudet är aningen segt. Borde gått upp för länge sedan, men min säng är så sövande på morgonkvisten. Att jag inte somnade förrän efter tre är ju också en bidragande orsak. Tänker alldeles för mycket när jag ska sova...

Idag ska jag vara effektiv. Få lite vettigt gjort. Även om det som lockar mest just nu vore en filt på en gräsmatta under solen och en bra bok. Tur nog för min effektivitet så finns det vissa problem med lockelsen. Solen gömmer sig för det mesta bakom allt mörkare moln. Och någon bra bok har jag inte i min närhet. Så jag får helt enkelt ägna mig åt de vettiga sakerna idag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0