Snart jul...

Igår laddade jag mp3-spelaren med julmusik. Så idag när jag knallade längst med gatorna till och från tuben så hade jag julmusiken klingandes i öronen. 

När jag traskade fram så drog sig tankarna till typiska romantiska komidier som utspelar sig under juletid. Scenen där tjejen traskar fram längst med Londons kalla gator straxt innan jul och en klassisk jullåt spelas i bakgrunden.

Det var jag idag det. 

Normalt skulle väll den scenen utspela sig nån gång i mitten av filmen. Straxt innan alla problem löser sig och tjejen och killen inser hur mycket de älskar varandra och sedan lever lyckliga i alla sina dagar. 

Fast i mitt fall har nog filmen bara börjat.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0