Mitt val


Har mycket att tänka på känner jag. Men mitt huvud står still. Tröttheten gör väll sitt till, men hjärnan verkar strejka för tillfället.

Jag försöker komma underfund med vad jag vill, men jag kommer inte fram till nåt. Ingen bra lösning i alla fall.

Jag har ju mina "planer" över vad jag vill göra och uppleva, men jag vet ju att ibland måste man omplanera.

Just nu har jag saker som jag egentligen inte orkar tänka på men som jag helt enkelt inte kan släppa. Blir hela tiden påmind om det och mina tankar letar sig hela tiden tillbaka i samma tankemönster. Vad vill jag? Hur vill jag göra? Vrider och vänder på det. Men det hjälper inte.

 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad har du för svåra val nu då.. bättre att ventelera med någon fysisk person än nätet kanske?? saknar dig mamsen

2009-09-09 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0