Produktivt...nja...


Har varit sådär lagom produktiv idag. Samtidigt som jag har känslan av att inte åstadkommit något...

Nä, det går inte riktigt ihop, jag vet. Men så är det ibland. Att känslan inte riktigt stämmer överrens med verkligheten.

Tror nog att det är dags att bädda ner mig i sängen. När inte gigantiska mängder socker kan hålla mitt humör uppe så är det hög tid att dra täcket över huvudet.

Btw är det nog hög tid för en sockeravvänjning dessutom... Men det får nog bli efter jul.. För jag har en halv låda skumtomtar kvar.. Eller efter denna kurs är slut... För inte vill jag ha sockeravvänjning under slutspurten innan redovisningen av slutuppgiften! Det vore ju självtortyr... Nåja.. när tandläkaren lagat det hål jag har kan det kanske vara dags för lite nyttigare vanor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0