Snälla tomten...


Jag önskar mig en ny fin lägenhet. Gärna med stor uteplats och tillhörande grill. Med diskmaskin och stor kyl- och frys. Med badkar och kaklat badrum utan mögel. Med stort rum så alla mina saker får plats. Några möbler skulle heller inte vara helt fel, så som en mysig soffa och köksbord. Och i en sån fin lägenhet så måste det ju finnas en tv och annan fin teknisk utrustning. Självklart med billig hyra och inflytt 1 februari.

Så snälla, snälla tomten?

För visst har jag varit snäll i år...


Och om nu inte tomten har en sån fin lägenhet så kan jag nöja mig med mindre... ja, till och med ett tält skulle duga, bara jag får nått som håller mig varm också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0