If dreaming became reality, what would happen then?


De senaste nätterna har jag haft väldigt livliga drömmar.

Det är möjligt att de orsakas av min kommande Londonresa. Om än mycket möjligt...

Det har ju gått väldigt fort från det att jag bestämde mig för att försöka och till att det blev verklighet. Och onekligen är det många tankar som far omkring i mitt huvud nu.

Vad väntar där borta?

Hur kommer det bli denna gång?

Och sen då?

Jag både längtar efter mina drömmar och fruktar dom lite. Natten ger en spänd förväntan blandad med lite ångest över vad jag kommer drömma om denna gång.

Men än så länge har alla drömmar haft en sak gemensamt.

Det är det som gör dom så efterlängtade, men endå så oönskade.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0