En ny början


Vad är det man brukar säga. Nytt år och nya möjligheter.

Inte för att jag förstår det här med att man måste ha ett helt nytt år för att förbättra sitt liv. Alla dessa nyårslöften har jag då aldrig förstått. Jag har (så vitt jag kan minnas) aldrig någonsin haft ett nyårslöfte. Varför ska man lova sig själv att ändra något i sitt liv bara för att det blir ett nytt år? Varför måste man ha ett nytt år för att ändra på något som man uppenbarligen inte är nöjd med i sitt liv? Är det något man är missnöjd över så är det ju bara att ta tag i det och göra något åt det istället!

Det gamla året var det ju verkligen inget fel på så jag hoppas det nya året blir minst lika intressant. Om inte annat får jag se till att göra det intressant. Och känner jag mig själv rätt så kommer det då inte va några problem.

Jag ser fram emot att få sätta mina planer i rullning för detta år. Och jag hoppas att de går i lås.

Om inte annat så har jag i alla fall försökt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0