Frustration


Det händer ju inget!

Sitter instängd hela dagarna, träffar inga människor, gör ingenting...

Känns det som.

Sanningen är väll att jag faktiskt är utanför dörren till och från, jag träffar folk till och från, och framförallt gör jag något hela tiden. Jag fixar med allt som måste göras. Jag letar jobb. Men jag vill se resultat NU!

Tålamod är nog inte min starka sida.

För så lång tid har det ju inte gått...

Är nog mest för att jag sitter där jag sitter. Det går liksom inte göra något på inpuls. Det måste planeras för att man ska komma nånstans eller för att man ska kunna träffa någon.

Det ska bli skönt den dagen jag får mitt eget.


En bra sak idag iaf, även om det inte hjälper mitt humör nåt vidare. Jag får pengar. Kanske innan helgen till och med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0