Deadline igen...


Så var det dags igen, nästa panikomgång. På tisdag ska kursportföljen vara inlämnad. Egentligen skulle den lämnats in idag, men de snälla lärarna sköt på det eftersom de inte kunde garantera att de var i skolan och kunde ta imot portföljerna (vilka vi absolut var tvugna att lämna personligen till någon lärare). Wiho, wiho för det tilltaget!

Men jag är trotts det långt ifrån färdig. Jag har nu varit så duktig att jag har gjort upp ett plugg-schema för de kommande dagarna för att försöka stukturera upp det så jag hinner klart... Jag känner mig inte så positiv inför det, men det måste ju bli klart nån gång...

Nu är det iaf sängen som gäller!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0