Ljuset i tunneln


Ja, jag ser det lite klarare nu! Det är där framme nånstans... långt kvar än, men ser det lite starkare än innan!

Har i stort sett inte gjort något annat idag än att hålla på med den förbannade kursportföljen!! Det är frustrerande, men kul på samma gång (?!?). Lite jobbig kombination.

Jag har två dagar på mig att få det klart. Det borde jag väll klara?

Sen börjar nästa kurs, samtidigt som detta ska lämnas in.

Nästa kurs blir dyr... är en hel del material som behöver köpas och jag vet helt enkelt inte hur jag ska få pengarna att räcka till... Kanske skulle leva på gröt och nudlar en månad? Har drygt en 500 kvar denna månad som jag kan göra lite vad jag vill med... eh.. ja, det blir ju till o köpa material...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0