Söndag igen


Så var ytterligare en vecka snart över.



Och mitt husvaktande är över för denna gång!

Jag har haft en lagom produktiv vecka måste jag säga. Jag har klurat ut vad jag vill göra på skoluppgifterna, så nu återstår det bara att skissa och tillverka! Sen har jag även hunnit med att städa ur baggen, så nu kan jag ställa av den för vinterförvaring!

Har dock känt mig krasslig större delen av veckan.. har en förkylning på gång igen som inte riktigt verkar bryta ut ordentligt... så orken har väll varit sådär... Jag börjar bli ordentligt trött på att va trött!!

 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack mitt hjärta för hjälpen. Kom gärna tillbaka även när vi är hemma. Krya på dig. Kanske ska vara hemma och bli ompysslad? Puss Mamsen

2010-11-29 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0