Mönsterbearbetning


Snart bär det av för en runda på stan. Idag ska jag inhandla material till min skoluppgift så jag blir klar med mina mönster snart.

Ett litet smakprov på ett av mina mönster:


Är ju inget färdigt mönster än, utan är bara grundfiguren till ett av mönstrena. Idag ska jag förhoppningsvis hinna iväg till skolan en sväng också och då förhoppningsvis komma så långt att jag hinner sätta ihop det till ett mönster.


Btw, jag var hos läkaren förra veckan. De hittade inget större fel på mig (surprise, surprise) mer än att jag var förkyld. Men jag fick dom att ta ett allergiprov så nu väntar jag spänt på svaret. För, ja, jag hoppas faktiskt på att det är positivt. För då måste ju hunden flytta...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0