2011.02.09


Något jag tycker om med den här utbildningen är när de bjuder en på resa till Stockholm och ett besök på årets Möbelmässa i Älvsjö!



Självklart hade vårt program en monter där några få personer från 3:an fick ställa ut sina saker.



Jag blev väldigt inspirerad av ovanstående mosaikvägg! Otroligt fint! Det fanns en annan vägg på ett annat ställe som visserligen var finare, men dum som jag var tog jag inget kort på den...



Temat på denna kurs slutuppgift är "yta och struktur" så jag fastnade vid denna vägg och inspirerades av hur man kan bygga upp en struktur på ytan.



Jag hittade en tavla som jag tycker är väldigt fin! Det är flera olika konstnärer som har fått måla en bit var som ska representera olika delar av Sverige, sedan har de satt ihop det till en enda stor tavla och effekten blev riktigt snyggt!

Efter en hel dag på Möblemässan blev man dock väldigt trött. Det var väldigt inspirerande och väldigt kul att gå där, men ännu roligare kommer det bli när jag själv får stå där och ställa ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0