2011.02.11


Idag har jag köpt en ny dator!!!

Wiii!

Va ju verkligen på tiden, är ju snart ett år sedan den gamla krachade. Och hittills verkar denna fungera utmärkt. Får bara hoppas att den vill leva i några år!

Ok, det var inte riktigt jag som betalade för datorn. För en gångs skull fick jag känna mig som en av de där bortskämda små barnen som får saker betalda av sina föräldrar!

Otrolig känsla måste jag säga!

Mamma betalade för kalaset. Visserligen var det med pengar som förr eller senare skulle tillfalla mig efter arvet från morfar. Men ändå, arvet var ju till mamma och inte till mig så lite bortskämd är jag ju, eftersom mamma gett mig pengar från sitt arv.

Så stort tack till mamma och till morfar (som dock varit död i ca 20 år...)!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0