2011.01.12


I valet och kvalet...



Det är egentligen inget vidare stort fel på mina ögon. Snarare har jag rätt bra syn, bortsett från att det finns ett brytningsfel. Och det skulle inte ställa till något problem om jag bara satt still och tittade på samma punkt hela tiden.

Men nu är det ju inte riktigt så, jag råkar ju röra på mig då och då under dagarna. Vilket ibland resulterar i väldigt trötta ögon och ibland även huvudvärk.

Så nu gör jag slag i saken! Dags att bli glasögonorm!

Men det här med att välja.. Vill ju gärna ha ett par snygga moderna glasögon, dom gärna är moderna några år sådär, för räknar inte med att kunna köpa nya bara för modets skull! Nu är det dock så att dom där som ser så sjukt snygga ut på andra människor ser sjukt lustiga ut på mig... Så nu har jag lånat hem fyra stycken som kanske inte är super duper moderna, men jag ser inte helt knäpp ut... bara lite... lustig...



Och så till valet....

 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

De är alla för stora. Ta någon annan. dieselbågarna är ju ofta fina. Mamsen

2011-01-13 @ 11:30:01
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-13 @ 11:42:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0