2011.01.25


Var duktig idag och åkte till skolan tidigt för att skriva klart en uppgift som skulle varit inne för ett tag sen.

Det började riktigt bra med att jag inte ens kom in i lokalerna! Fick sitta och vänta en halvtimme på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att dörrarna skulle låsas upp!

Sen när jag väl sitter här så kollar jag mailen och ser att jag fått ett svar från läraren som ska ha uppgiften. Jag hade frågat om den text jag hade tänkt använda mig av var ok att använda (vilket ha sa att man kunde när han pressenterade uppgiften). Svaret jag fick var att det "var en möjlighet" och sen en lista på fem böcker som "skulle ge mig mer"...

Undra om jag kan maila tillbaks och säga att hela uppgiften inte ger mig ett skit? Att jag tycker den är onödig? Och att det är därför jag inte gjort den innan...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0