2011.07.18


De sista dagarna har jag varit måtligt road och extremt irriterad. Ibland undrar jag hur vissa människor är funtade. Ibland möter man extremt lustiga personer, människor som är man kan vara glad över att inte ha i sitt liv.

Tyvärr går inte alltid dessa människor att undvika.

Och tyvärr så finns en sån människa i mitt liv. Tur nog för mig så kommer jag förhoppningsvis se mycket mindre av denna person i framtiden. Det vore skönt, för denna person tar extremt mycket energi från mig. Och jag är trött på det. Trött på att undra över vilka fler konstiga och oansvariga saker denna person kan tänkas hitta på.

Det finns gränser för hur mycket man ska tvingas stå ut med. Nu tänker jag vara jävlig tillbaks.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0