2011.05.19


Kommer precis från redovisningen av min slutuppgift och det gick riktigt bra! Fick visserligen ganska lite kommentarer, men det som sades var bara positivt så det är ju bra!

Uppgiften gick ut på att formge något för offentlig gestaltning och jag gjorde tre stycken klänningar som jag sedan "stälde ut" i skogen vid Gamla Linköping. Jag behövde ju bara ha ett kort på det, så behövde ju inte stå kvar, vilket mina modeller nog uppskattade.

Förutom att då vara forgivare och designer till kreationerna så fick jag även leka frisör och make-up artist igår inför fotograferingen. Ja, jag lekte ju fotograf också, men är ju tur nog inte så svårt att ta bra bilder med en bra kamera.

Så här blev det:



Stort tack till mina mogeller: Malin, Mie och Jenny!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0