önskelista

Det efterfrågas vad man önskar sig. Så här har tomten min önskelista, bara att bocka av :)

  • Ny väckarklocka med radio (min är kaputt)
  • Slalompjäxor och skidor
  • Systemkamera
  • Hårddisk minst 1 TB
  • Mp3/Ipod (ska va så jag kan ha den på jobbet så inga specialgrejer och ingen USB-anslutning direkt på spelaren för då tror de att jag kommer sno dataprogrammen)
  • Armbandsur (helst presentkort någonstans så jag kan välja själv samt prova storlek)
  • Dra-på-lakan (min säng är 160 bred)
  • Påslakan till stort täcke
  • Saltkar
  • Liten kastrull
  • Provdocka
  • Liten borrmaskin (sån som finns hos Clas Ohlssons för 199kr, artikelnr: 40-7939)
  • Kontursåg + blad för sågning i metall
  • Liten verktygslåda (finns på Clas Ohlssons artikelnr: 40-7268)
  • Silversmideskurs
  • Pastakvarn (eller vad det nu heter)
  • Kötthammare
  • Pennskrin
  • Längdskidor + pjäxor
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0